ОЗІС – експерт зі слухової безбар’єрності
Основи безбар’єрності у медичних закладах
Люди з порушенням слуху мають бути забезпечені доступом до звукового та візуального сприйняття необхідної інформації за допомогою технічних засобів інформування, орієнтування та оповіщення.
Слухові системи для безбар’єрної реєстратури
Слухові системи для безбар’єрного прийому пацієнтів із порушенням слуху в амбулаторіях та поліклініках
Слухові системи для безбар’єрного обслуговування пацієнтів із порушенням слуху у стаціонарах
Слухові системи для забезпечення безпеки у надзвичайних ситуаціях.
Переваги слухових допоміжних систем

Безбар’єрне спілкування без жестового мовлення

Слухові бар’єри не заважають бути почутими

90% слухових апаратів підтримують Telecoil

Забудьте про розмовні бар’єри з глухими

Не вимагає гучної мови у вухо якщо хочете спілкуватися комфортно

Не потребує спеціальної підготовки персоналу
“Прихована інвалідність” – цим терміном можна описати втрату слуху у людини
Тимчасова або постійна, повна або часткова втрата слуху в людини створює перед ним дуже складні слухові бар’єри, які викликають у нього схвильованість та затруднення в спілкуванні.
Людина з проблемами рухово-опорного апарату або зорового апарату завжди виділяються – оточуючі розуміють як їм допомогти. Людей з порушенням слуху можна визначити лише почавши з ними спілкуватися і, як правило, інфраструктура для них раніше не адаптувалася.


Слухова безбар’єрність, для людей з порушенням слуху, у медичних закладах – це дуже важливий фактор у наданні ефективної медичної допомоги.
ОЗІС – забезпечить слухову безбар’єрність
Висококваліфікована команда ОЗІС складається з фахівців, які є експертами у слуховій безбар’єрності. Досвід наших фахівців та регулярні контакти зі світовими лідерами у цій галузі дають нам впевненість у якісному результаті.
Обладнання та комунікаційні рішення для людей з порушенням слуху, які ми пропонуємо – це високотехнологічні пристрої визнані у всьому світі для безбар’єрного та інклюзивного простору.
Системи для безбар’єрної реєстратури


Театр починається з “Вішачка”, а медичне обслуговування із реєстратури.
Слухова безбар’єрність для реєстратур та прийомних покоїв – це дуже важливий фактор надання кваліфікованої медичної допомоги. Де найменше уповільнення пропускної спроможності призведе до утворення черги та дискомфорту.
Також необхідно брати до уваги, що зона реєстратури є небезпечною зоною з погляду епідеміологічної обставини. Це одна з основних причин встановлення “Слухових бар’єрів” у вигляді захисних екранів, які захищають працівників від повітряно-краплинних інфекцій.
Додаткові бар’єрні фактори які впливають на пацієнта в зоні реєстратури

COVID обмеження дистанцій

Віконне обслуговування пацієнтів

Спілкування та розмови
відвідувачів

Вікові зміни слухової функції

Пацієнт зі слуховим протезом

Звукові оповіщення
Слухові системи для безбар’єрного прийому пацієнтів із порушенням слуху в амбулаторіях та поліклініках


Прийом пацієнтів лікарем – це дуже відповідальна частина у наданні кваліфікованої допомоги у медичних закладах будь-яких форматів. Пацієнт із частковою чи повною втратою слуху не в змозі повноцінно спілкуватися, отримувати чи надавати інформацію щодо свого здоров’я.
Кожне слово лікаря – це успіх до здоров’я пацієнта.
Лікар у медичній масці не може бути почутий пацієнтом з порушенням слуху, що призводить до непорозуміння та неякісного алгоритму лікування. Протоколи прийому передбачають захист лікаря та пацієнта, і лікар не може знімати маску або наближатися до пацієнта для розмови у вухо.
Пацієнт із втратою функцій слуху, особливо якщо він все ще не користується слуховим апаратом або імплантатом кохлеарним, знаходиться за слуховим бар’єром.
Додаткові бар’єрні фактори які впливають на пацієнта

COVID обмеження дистанцій

Пацієнт без слухового апарату

Масочний режим

Вікові зміни слухової функції

Пацієнт має слуховий протез

Звукові оповіщення
Слухові системи для безбар’єрного прийому пацієнтів з порушенням слуху в стаціонарах та палатах інтенсивної терапії


Стаціонарне лікування пацієнтів – це дуже відповідальна частина у наданні кваліфікованої лікарської допомоги у медичних закладах будь-яких форматів. Пацієнт із частковою чи повною втратою слуху не в змозі повноцінно спілкуватися, отримувати чи надавати інформацію щодо свого здоров’я.
Спілкуйтеся без бар’єрів з пацієнтом, у якого є порушення слуху, дотримуючись конфіденційності розмови. Це можна досягти, використовуючи обладнання від ОЗІС.
Забудьте про слухові бар’єри під час роботи з пацієнтами.
Додаткові бар’єрні фактори які впливають на пацієнта

COVID обмеження дистанцій

Пацієнт без слухового апарату

Масочний режим

Вікові зміни слухової функції

Пацієнт має слуховий протез

Звукові оповіщення
Слухові системи для забезпечення безпеки у надзвичайних ситуаціях.


Існує кілька основних пунктів, які необхідно забезпечити під час виникнення надзвичайних ситуацій:
- Інформування пацієнтів та відвідувачів.
- Інформаційний супровід про напрям та спосіб евакуації.
- Допомога маломобільним пацієнтам
- Забезпечення звукового та світлового супроводу у процесі евакуації.
- Інформування людей в укритті ситуації.
Додаткові бар’єрні фактори які впливають на пацієнта

COVID обмеження дистанцій

Пацієнт без слухового апарату

Масочний режим

Вікові зміни слухової функції

Пацієнт має слуховий протез

Звукові оповіщення