fbpx

Допоміжні слухові системи для навчання та освіти

Системи допоміжного прослуховування від ОЗІС:

  • Запропонуйте, учням, студентам, слухачам та інші які є користувачами СА, прямий зв’язок з вашою системою аудіоунформування та сповіщення через наявний у них слуховий апарат, без необхідності використання додаткових приймачів або розташування користувача.
  • Організуйте процес навчання користувачів СА приємнішим
  • Зменшити переливання і таким чином зменшити перешкоди для слухових петель
  • Забезпечують свободу пересування завдяки добре спроектованим системам
  • Мінімізувати вплив структурної втрати металу
  • Зменшити переливання і таким чином зменшити перешкоди
  • Можуть бути інтегровані в тимчасові споруди, нові будівлі або модернізовані в існуючі структури
Отримати додаткову інформацію про тип слухових петель відповідно до нормативних рекомендацій, зверніться до нашої дослідної команди за номером +380668624242 або електронною поштою поштою info@ozis.in.ua.

ozis.in.ua

Навчання доступне кожному

Передайте всю звукову інформацію без акустичних бар’єрів та завад учням, студентам та слухачам.

  • Проводьте лекцію інформативно та ритмічно без сповільнення.
  • Навчання стає приємним при якісному налаштуванні системи
  • Слухопротезовані учні та слухачі мають повну свободу в пересуванні.
  • Забезпечте безпеку шляхом інформування про небезпеку та корегувань щодо шляхів евакуації по всій будівлі або окремому приміщенні.
  • Запобігайте виходу сигналу за межі цільової аудиторії.

Більшість користувачів слухових апаратів або кохлеарних імплантатів сказали б, що коли вони використовують свої апарати в розмові віч-на-віч, вони працюють дуже добре. Труднощі виникають, коли рівень навколишнього шуму занадто високий або відстань між доповідачем і слухачем збільшується.

Безбар’єрний простір як елемент якісної освіти

Жоден слуховий апарат або кохлеарний імплантат не здатен надати комфортний звук та чітку розбірливість мови під час відвідування студентських аудиторій, шкільних класів, кімнат гуртків та інших приміщень які не оснащенні слуховими петлевими системами T-coil

Під час проведення уроків або доповідей викладачем, учень, студент або слухач отримує звукову інформацію безпосередньо на свої слухові апарати через вбудовану  індукційну котушку. При цьому кількість учнів обмежується лише площею кімнат і не потребує індивідуального приєднання кожного по окремо, як це відбувається в рішеннях індивідуального користування. Світові виробники слухових апаратів та імплантатів підтримують технологію T-coil передачі звуку.

 Спосіб передачі звукового сигналу на слуховий апарат через Т котушки належать до прямого типу передачі звукового сигналу і є максимально комфортним, а звук є чистим від навколишнього шуму. Під час використання слухових апаратів або імплантатів, без використання T-coil систем, учні повинні постійно обирати своє розташування в максимальній близькості до викладача (комфортна відстань до 2 х метрів), а викладач повинен постійно обирати своє положення та розташування в навчальній аудиторії та слідкувати за своєю направленістю в просторі.  Це майже не реально в умовах студентських аудиторій.  Для організації звукового Т-поля в приміщенні чи просторі використовують Слухові петлеві системи.

Допоміжні слухові системи в церквах та соборах

Під час відвідування церковних служінь, люди зі слуховими апаратами або кохлеарними імплантатами стикаються з акустичними бар’єрами та завадами. Реверберація та навколишній шум не дозволяють почути частину, а в деяких випадках і всю службу. Використання сучасних слухових апаратів або кохлеарних імплантатів частково розв’язує цю проблему, але при умові певного розташування відносно служителя. Фахівці ОЗІС рекомендують оснащувати зали індукційними слуховими петлями та створювати Telecoil простір. Функцію Telecoil підтримують всі сучасні виробники засобів слухової реабілітації.

Допоміжні слухові системи для залів засідань та нарад

Під час проведення урядових, судових або інших важливих засідань слухач отримує звукову інформацію від доповідача безпосередньо на свої слухові апарати через спеціальний сигнал який випромінюють індукційні петлеві системи. Завдяки використанню правильно інстальованих слухових систем якість звуку в рази чіткіша аніж через мікрофони слухових апаратів. Слухові апарати перестають бути засобом спілкування для ближнього оточення.

Допоміжні слухові системи для навчання та освіти

Більшість користувачів слухових апаратів або кохлеарних імплантатів сказали б, що коли вони використовують свої апарати в розмові віч-на-віч, вони працюють дуже добре. Труднощі виникають, коли рівень навколишнього шуму занадто високий або відстань між доповідачем і слухачем збільшується.

Допоміжні слухові системи для готельного бізнесу

Впровадження допоміжних слухових систем, в зонах обслуговування, допоможе здолати бар’єри в спілкуванні між персоналом та гостями.

Допоміжні слухові системи для сфери туризму

Під час відвідування старовинних місць, музеїв, замків або місць історичних подій покупець отримує звукову інформацію від гіда або адміністратора безпосередньо на свої слухові апарати…

Новини

Інфрачервоні системи для людей похилого віку

Інфрачервоні системи для людей похилого віку

Безбар'єрний простір стосується всіх верств населення та їх локацій. Розуміючи та розмовляючи про безбар'єрність не можна недооцінювати або переоцінювати будь-яку фізіологічну систему сприйняття або функціонування організму. Акустичне або звукове сприйняття інформації...

Цифрові Digi-Wave системи передачі звуку

Цифрові Digi-Wave системи передачі звуку

Чому Digi-Wave системи? Ви коли-небудь були на екскурсії, де не чули гіда? Або пройшовся гучним складом і задумався, як вони витримують одну-єдину розмову? Це лише два випадки, коли цифровий пристрій для прослуховування може бути корисним. Серія Digi-Wave® 400 від...

Наші контакти

Компанія Озіс працює по всій території України

+38 066 862-42-42

E-mail:

info@ozis.in.ua

Україна, м. Київ

Замовити детальну консультацію

Допоміжні слухові системи для навчання та освіти

13 + 1 =